asd
asd

26 - 27-ik rész

2009.12.15. 18:23

Bocs az eddigi késlekedésekért, kicsit elfoglalt voltam mostanság, ZHk meg ilyesmik... Írtátok hogy megjöttek az új részek, nos az én postásom se volt rest, elhozta nekem a két új részt. Újabb meglepődés, egy csomag zsír újból mellékelve, én  meg grammra pontosan beosztottam az előző adagot, mert ugye CSAK felét használjuk fel! Nembaj, inkább így legyen mint fordítva! Amugy teljesen 6os, 7es rész. Az összeszerelést továbbra is halogatom még, összevárom valószínűleg az egész első felfüggesztést, ha kibírom.

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr941600391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása