A GXR-28 Bigblock Extreme motor
2009.10.23. 16:56
Az autó különlegessége, hogy a Kyosho egyik (ha nem a legjobb) belső égésű motorjával van szerelve, egészen pontosan GXR-28 Bigblock Extreme Powerrel, melynek lökettérfogata 4,53cm3 és teljesítménye több, mint 3 lóerő, melyet megközelítőleg 30.000(!!!) percenként fordulaton ad le, végsebessége pedig 100 km/h felett van.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
alajos32 2009.10.24. 13:36:53
hondani 2009.10.25. 23:06:33
m.ese 2009.10.31. 22:35:16
Au revoir,
Moi
hondani 2009.11.02. 15:08:23
m.ese 2009.11.03. 19:47:36
Crazy_Pilot_[HUN] 2009.11.29. 22:11:43
Ám a leírás alapján csak még tovább nőtt az elismerésem a gép iránt.
Crazy_Pilot_[HUN] 2010.01.12. 22:46:15
Akkor tesznek keresztbe, ha erre a pár részre felemelik az újság árát.
qpci · http://www.helysegnevtablak.hu 2010.01.13. 06:27:44
Lujza83 2010.01.22. 19:34:22
továb :)
Penge82 2011.02.22. 16:56:50
Egész egyszerüen azért, mert a hajtòkar darabokratörött! 2X! Még bejáratni sem tudtam a motort! 2 perces járatás után egyszerüen reccsent egyet, és mikor szétszedtem, a hajtòkar darabokban volt a motorban! Errôl ennyit! Reméllem amit most fognak küldeni, már jò lessz, és nem száll szét!! Kár hogy nem tudok ròla feltölteni ide képet!
Valakinek ötlete, hogy miért tört el?
Üdv.:
Nr01 2011.02.22. 17:49:52
Penge82 2011.02.22. 20:12:22
Sok forumon érdeklôdtem, és kaptam választ erre a kérdésre, de ez új!
limike 2011.02.23. 15:18:24
Nr01 2011.02.23. 15:24:55
Alexxebb 2011.02.23. 18:11:06
Nr01 2011.02.23. 19:01:29
Penge82 2011.02.23. 19:54:46
Az elsônél megállapították a gyártási hibát! A másodikat most vizsgálják!
Egyszòval mindenkit intek az òvatosságra!
Jahh, és a pláne az, hogy a hajtòkar helyett, fôtengelyt postáztak ki, amit visszaküldtem, mert valakinek az hiányzott, az én hajtòkaromat pedig ô kepta meg! Vajon miért kellett cserélnie a fôtengelyt? Hisz cseremelléklet volt a csomagra feltüntetve!
Nos?
De ne szapuljunk senkit, hisz ez elôfordul! Csa az nem mindegy kinek a pénztárcája sinyli meg az ilyen problémát!
Nr01 2011.02.24. 15:02:43
Alexxebb 2011.02.24. 17:15:49
Hidd el együtt érzünk veled de én mindenképpen,vigasztaljon az a tudat hogy mi se tudjuk használni a nagy hideg miatt a kocsikat uh. nem maradsz le semmiről.
Remélem a következő hajtókar már tökéletes lesz.
üdv Alexxxebb
Domilaci 2011.02.26. 11:42:45
Nekem is darabokra tört a hajtókar és én már bejárattam a mocit.
én tettem ide képeket
img6.indafoto.hu/1/3/116823_38d5ababa45436d6149d3750efc88f3b/10606893_27f3f2ed73dbf3edcefa78f6c7b26246_m.jpg
img7.indafoto.hu/1/3/116823_38d5ababa45436d6149d3750efc88f3b/10606891_c2d58752e0aff14892a63415381fa441_m.jpg
Penge82 2011.03.06. 17:00:01
Én most már a 3.-at gyepálom! Nem tudok mást mondani, mindt hogy reklamálj, és küld el a képeket! Kérg garis cserét! Én is ezt csináltam, már kétszer!
Most ott tartok, hogy talán sikerül bejáratnim! Már a harmadik napja hogy üzemképes a mocim! És ha nam merült volna le az izzítóm, akkor be is tudtam volna mostanra járatni! Nekem eyz így bevált, harmadikra úgy néz ki, tudtak egy olyan hajtókart kűldeni, ami nem minőségi hibás! Sok sikert hozzá!
hundark 2011.03.07. 18:01:14
Nr01 2011.03.08. 14:21:01
Hy!
Alu lengőkarokat itthon sajnos szerintem sehol, mert a hivatalos forgalmazó bezárt, maximum külföldről ebay, stb
Üzemanyagot meg olyat használj amilyet szeretnél!
16%-os: hosszabb élettartam, mint 25%-ossal, minimális teljesítményveszés utcai használat esetén észrevehetetlen.
25%-os: teljesítmény növekmény a 16%-os képest, de minimális, motor élettartama csökken a 16%-oshoz képest.
Penge82 2011.03.14. 17:31:40
Egy nevetséges kérdésem lenne!
Valaki mondja meg, hogy miért fullad le az autó, ha gázt adok neki?
Az alapjárat ok! Sikerült beállítani! Pöfögög ahogy kell! Nem forog a kerék!
Viszont, ha el szeretnék vele indulni, kis gáz, és ok, megy, de ha nagyobb gázt adok neki, lefullad!
Gondolom, hogy a levegőn, vagy az üzemanyagmennyiségen kellene állítani!?
De mere, hogyan?
Nem vagyok ilyen téren jártas sajna! A motor szépen bejáratódott, már lassan 1 l üzemanyagot elpöfögött!
Előre is köszi a válaszokat!
És ne röhögjetek! (o:
Alexxebb 2011.03.16. 23:21:36
tomexx 2011.03.23. 14:29:32
A következő a problémám:
A GXR-28-as forgattyús házba bele raktam a melléklet csapágyakat,majd ezt követően a forgattyús tengelyt. Ekkor még minden gond nélkül el lehetett forgatni a forgattyús tengelyt,sőt még azután mikor hajtókar illetve a dugattyú bele került. Miután viszont a hengehüvelyt és a hengerfejet is felszereltem akkor mág nem lehetett teljesen körbe forgatni a forgattyús tengelyt. Levettem a hengerfejet és azt tapasztaltam,hogy a forgattyús tengely ugyan körbe forgatható,de a dugattyú felnyomja a hüvelyt 1,5-2 mm magasságra (át lehet látni a hüvely peremének alja és a forgattyús ház között). Sajnos időhiány miatt nem is tudtam többet foglalkozni a jelenséggel,de pár napja aztán összeraktam a teljes motort,behúzóindítót,karburátort. A behúzózsinór könnyedén mozog,de mindössze maximum 11cm magasságra lehet kihúzni. Olvastam a kiadványban,hogy hogyan ajánlott elindítani az autót,de igazából a fent leírt jelenség miatt és a kiadványban is azt olvastam,hogy a zsinórt 20cm-nél tovább nem ajánlott kihúzni (nálam ez max 11cm) nem mertem megkísérelni az indítást (gyanítom nem is sikerült volna).
Nr01 2011.03.23. 14:39:24
Csáó!
Párszor már le lett írva, de akkor még egyszer: A hüvely és a dugattyú illesztése olyan szoros, hogy első indítás előtt a motort fel kell melegíteni, ugyanis a hőtágulás miatt a hüvely többet tágul, mint a dugattyú, és akkor át fog fordulni, és be fog indulni.
Oda is volt írva a kiadványban HOGY NE FORGASSA ÁT KENÉS NÉLKÜL.
Nr01
tomexx 2011.03.23. 16:05:01
Közben megtaláltam a választ. :)
Igen,olvastam,hogy ne forgassa át kenés nélkül,egyszerűen csak nem értettem,hogy mi a manótól fog átfordúlni,de így már értem!
Mégegyszer köszönöm!
SanyaGTI 2011.03.24. 23:26:31
Bejáratással kapcsolatban lenne néhány kérdés.
Milyen beállítással indítottátok be először a motor?
Mert amit az újság ír azzal nem jutottam semmire..
Felmelegítettem első indításkor a hengert,4-et nyitottam a főfúvókán,üresjárati is 0,5 a házhoz képest befelé..stb.Mégsem indul be..csak úgy lehet életre kelteni ha az üresjáratit kitekerem a házon kívül kb. 1mm-re..Ha menet közben tekerem befelé emelkedik a fordulat nem gyengén és ha leviszem leáll..utána be sem undul csak ha ismét kitekerem az üresjáratit.Mit csinálok rosszul?
Köszi!
Sanya
limike 2011.03.25. 13:08:12
gyurii 2011.03.25. 14:51:47
Sajnos nekem is eltört a hajtókar ! Azóta szóltam a kiadónak és megígérték, hogy garanciába cserélik az alkatrészt.
Domilaci 2011.03.25. 20:52:43
Nekem 1 hónapja lesz hogy küldik.
gyurii 2011.03.25. 21:07:31
Domilaci 2011.03.25. 21:12:42
És most törölgetem.
gyurii 2011.03.25. 21:20:35
Nem próbáltál velük többször beszélni ? Olvastam, hogy mások is jártak így és nekik leküldték rendesen a pótalkatrészt.
SanyaGTI 2011.03.26. 10:16:53
gyurii 2011.03.26. 18:44:25
SanyaGTI 2011.03.27. 22:39:44
nagy nehezen,de beindul,működik is,füstül is,de hidegen nem tudom beindítani csak ha felmelegítem vagy 50-60fokra..ez miért van?
a másik kérdésem,ha gyorsítok és hirtelen hosszan fékezek sokszor leáll,pedig alapjában magas az alapjáratom.Valami ötlet?
Nr01 2011.03.28. 06:34:00
SanyaGTI 2011.03.28. 06:47:24
gyurii 2011.03.28. 08:55:38
SanyaGTI 2011.03.28. 20:48:55
köszi
limike 2011.03.29. 08:00:09
SanyaGTI 2011.03.29. 09:21:25
limike 2011.03.29. 21:16:44
dontomex 2011.04.03. 17:40:52
Remélem valaki tud majd segíteni!
Úgy 1000. rántásra sikerült elindítani az autót. ezt csak úgy sikerült elérnem,hogy a gázkar kb. félig nyitva van,a tűszelep 4x360 fokot van kitekerve, a tolattyú ütközésállítója nem látszik,az üresjárati csavar pedig kb. 5mm-re lóg ki a házból. Elég nagy fordulaton pörög a motor. Ha a gázkart visszább tolom úgy,hogy 3/4 részben legyen csak nyitva akkor már le is áll. Ha az üresjárati csavart állítom akkor vagy nem indul el vagy csak ismét az 50. rántásra. Valaki meg tudná mondani,hogy mit merre tekergessek?
dontomex 2011.04.03. 17:49:39
A kerekek nem forognak. Füst csak nagyon minimális,viszont az olajat köpi kifele rendesen!
gyurii 2011.04.05. 19:52:05
Milyen eszközzel melegíted fel ? Itt arra lennék kíváncsi, ha kimész olyan helyre ahol nincs 220V ?
Nr01 2011.04.06. 14:06:01
Ha kimész és van 12V (szivargyújtó) akkor szivargyújtós 230V (Mo-on nem 220 hanem 230 :)) átalakító, és bele hajszárító v. hőlégfúvó.
limike 2011.04.06. 15:41:57
gyurii 2011.04.06. 16:07:24
Erre én is gondoltam, de az elektronikai boltban ahol érdeklődtem e felől azt mondták, hogy a kocsi aksit hamar le fogja szívni, mert nagy az áramfelvétele !!! Most 12V-os hajszárítót keresek a neten ha van !
Nr01 2011.04.06. 17:36:06
@gyurii: Őszintén megmondom, én azt az átalakítót szét kaptam, mint blöki a lábtörlőt, és direktbe van kötve egy + aksira, amit beteszek az autóba, ha megyek. Amúgy meg nem kell sokáig használni... első indítás előtt melegítés azt kész. Ha közbe leáll felesleges melegíteni, mert az üzemi hőfok már megvan.
gyurii 2011.04.06. 17:42:05
Igen igen értem hogy mit mondasz ! Ki fogom próbálni kérek kölcsön és utána okosabb leszek, remélhetőleg ! Viszont most nézegetem ezt www.conrad.hu/conrad.php?name=AdvSearch nem tudom, hogy ez mekkora hőt tud termelni ! elég lenne e a beindításhoz ! Ez azért olcsóbb lenne mint az átalakító és ez 12V-os !
gyurii 2011.04.06. 17:44:27
Nem lett jó a link ! Majd most ha minden igaz www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=841650
Nr01 2011.04.06. 17:47:18
Nr01 2011.04.06. 20:16:48
Nr01 2011.04.06. 20:43:22
balu75 2011.04.25. 14:12:49
Most sikerült összeraknom a gépet, mert egy kicsit elcsúsztam. Elég problémás a beindítsa. A gyertya tömítése elég rossz állapotban van a sok ki-be rakosgatástól. Ez lehet oka a nehéz indulásnak? Milyen típusú gyertya való bele pontosan? Ezt nem találtam sehol.
Köszi a segítséget.
nopy 2011.05.05. 14:12:09
zsoltpecs 2011.05.14. 18:22:08
o-lajos 2011.06.04. 13:49:18
16%-os levessel Os Max 8, 20%-os lével Hpi R4, 25%-os üzával Lrp 5-ös.
Janikj 2011.06.21. 16:10:09
Olyan gondom lenne, hogy ha beindítom a motort egy ideig (max 45mp) jár rendesen. Majd elkezd pörögni mát az atom. Ha lefojtom, és újra indítom, vagyis csak próbálnám akkor pedig nem nagyon akar beindulni, mikor beindul, akkor meg alig ketyerészik és leáll. olyan harmadik indításra megint beindul és elkezd forogni, mint az állat. Próbáltam neki húzni egy-egy nagyobb gázt, akkor mintha elfogyna a nafta, és megint leáll. A gyári beállításokkal indítottam, de akárhogy állítgatom nem javul a helyzet. Az első indításnál szívatott így minket, de aztán lassacskán beállt. A második tanknál első rántásra indult és szó nélkül el is pöfögte a tankot. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy akkor rossz irányba forgott a motor. azóta két hét telt el, és megint csinálja. Az csak plusz, hogy hol előre, hogy pedig hátrafelé indul be a motor. Ezt a részét egyáltalán nem értem, mert a behúzó csak egy irányba tudja berántani, a másik irányba szabadon fut. Valaki tud valami orvosságot? Már kezdek arra gondolni, hogy a karburátornak lesz valami baja.
o-lajos 2011.07.12. 06:38:22
Milyen a gyertyád, és az üzemanyagod?
A tűk gyári állása nem ok a kompozit kipufogóhoz, ezért próbáld ki a következőt:
-fő dúsító tű a teljesen zárt álástól 4,1/4 vissza
- alacsony fordulati csavar a porlasztó síkjában
- alapjárat állító csavart úgy állítsd hogy a tolattyú 0,5-0,4mm-re legyen nyitva!!!
Ja, a motor simán tud "vissza" forogni, de ilyenkor azonnal állítsd le, vagy tönkre vágod.
Remélem tudtam segíteni.
Utolsó kommentek