asd
asd

Holtjáték

2010.06.23. 13:13

Ismét a véleményetekre lennék kíváncsi, gondolom, ti is próbáltátok már, hogy mennyire ragadja meg a kis zöld-pofás tárcsafékünk az autót, ha fékezünk. A fék erejével nincs semmi problámám, viszont mire a fékhatás elér a kerekeig, addig annyi kardáncsukóval és fogaskerékkel találkozink, hogy a kerék több fok holtjátékkel rendelkezik, fehuzott fék mellett. Aoropó, Ti is több féket kaptatok?? Mert én kaptam egy ajándék tárcsát két betéttel. Tudom, hogy nagy sebességnél ez nem lesz észrevehető, de attól tartok, hogy így jobban kopnak az egymással érintkező alkatrészek, lehet erre bármi megoldás? Vagy kár ezen aggódni?

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr422103657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nr01 2010.06.23. 16:02:54

Hali!
Nem véletlen van így kitalálva :) Csak tudják a tervezők mit terveztek meg...
Igen mindenki többet kapott (előfizetők tuti, 2 szettet pontosabban)
Én felhasználom mind a 2-t sőt még szereztem fék szetteket. 2 vagy 3 fék lesz beépítve a gépbe.
Üdv

Kenny_88 2010.07.12. 22:36:32

Sziasztok!
nekem annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy én is beépítettem mind a két szettet, így viszont a kis csavar amit hozzá küldtek felfogatni eléggé gyéren kap bele a műanyagba, nem fog az vajon kiszakadni onnan,
vagy inkább használjam csak egy fékkel, és ha kell akkor lesz egy tartalék is?
Üdv.

Nr01 2010.07.13. 07:27:39

@Kenny_88:
Bőven elég az egy is, de ha annyira akarsz dupla féket, akkor kicseréled a csavarokat hosszabbra, ennyi a titok :)
Ha érdekel adhatok képet, hogy nálam hogy van megoldva! ;)
Küldj üzenetet a blog rendszeren belül ;)
(Nevemre kattintasz -> üzenetküldés jobbra fent)

czirbiklaszlo (törölt) 2010.07.18. 15:44:26

Sziasztok!
Kenny itt egy kép, hogy én hogy oldottam meg. picasaweb.google.hu/lh/photo/pLWmr_wijslO6chUmC6HJQ?feat=directlink
Remélem tudtam segíteni.
Amúgy egy szettel kell összerakni a féket, de ha akarod, hogy nagyobb legyen a fékerőd, akkor bátran berakhatod, de ajánlom az átmenő csavart, mert az nem szakad ki a helyéből.
süti beállítások módosítása