Egy, kettő, esetleg három fék?
2010.08.03. 09:22
Sziasztok!
A blog új szerkesztőjeként első posztomban a biztonságra, azon belül is a fék(ek)re helyezném a hangsúlyt.
A leírás szerint egy szett féket helyezünk fel a váltótartóra, de gondolom az előfizetők (a laponként megvásárlóknál ez nem tudom ígyvan-e) észrevették, hogy 2 szett féket kaptunk a csomagokban. Ez azért van így, mert a Kyosho ezt az autót az Inferno GT2 modelljének alapjaira helyezte, melyben 2 tárcsa, és 4 fékbetét található: www.redrc.net/wp-content/uploads/2008/06/kyoshoinfernogt-7.jpg
Az újság írói szerint egy szett fék is bőven elég ahhoz, hogy megálítsuk "kis" autónkat. Akinek ez nem lenne elég az felszerelheti mind a 2 szettet, ekkor ajánlott inkább átmenő csavart használni, mely nem tud olyan könnyen kiszakadni, kicsavarodni a helyéről, illetve ekkor egy fékpofa feleslegessé válik, ehhez nem kell nagyon különleges alkatrész 2 másik csavaron és anyán kívül: http://djrusi.fw.hu/merci/20100803232.jpg
Ha valaki viszont szereti az egyedi dolgokat, annak lehetősége van 3 fék egyszeri beszerelésére. Ehhez szükség van pár drágább, és nehezen beszerezhető alkatrészre illetve 1 szett plusz komplett fékre (ez még nekem sincs teljesen kész, hiányzik a pár drágább alkatrész, de majd idővel azokat is beszerzem, akkor ismételten írok majd pár sor, és felrakok pár képet. Ahogy eddig áll a 3 fékes terv: http://djrusi.fw.hu/merci/20100803233.jpg (A fékpofa a tartók tetején ne ijesszen meg senkit az csak azért van ott, hogy ne dőljön fel a 2 tartó, a tartó sem gyári erről is lesz majd a későbbiekben egy posztom, ha nem csinálja meg Hondani :))
Remélem megfelelnek majd a posztjaim mindenkinek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek