asd
asd

Távirányító próba!!!

2010.08.14. 18:51

Üdv Mindenkinek!

Gondolom nem vagyok egyedül azok közül, akiknek már megérkezett a második servomotor is, és gondolom már Ti is beszereltétek! Személy szerint én nem bírtam ki, hogy ne szedjem össze a ház öszes távirányítójából az elemeket, és próbáljam ki a vezérlést! Mindösszesen 12 elemre van szükség. Mikor behelyeztem az autó elemtartó rekeszébe a négy elemet és a főkapcsolót "ON" állásba tettem az egyik servo, mitha csak téli álmából felriadt volna, egy kicsit kitért, majd az eredeti helyzetébe visszaállva jelezte, hogy az elemekben még van elég energia. Ilyesmit érezhetett Dr. Frankenstein is, mikor rákapcsolva tetemekből összetákolt teremtményére a villámcsapást, azt megmozdulni látta! Jó érzés! Megnyugtató, hogy eszeveszett érzékenynek találtam mindkét servot működtető rendszert, épphogy ráhelyeztem az ujjamat a "ravaszra", máris reagáltak a motorok! A két trimmelő poti is gond nélkül működött! Jó lesz ez emberek!

Jó építést!

Annyit fűznék hozzá még, hogy a gyári beállításnál a ravasz húzására fékez, előre tolásával ad gázt. Ez általában fordítva van az RC autóknál ezt a távirányító tetején lévő állító peckekkel "fordíthatjuk meg". Az antennához közelebb eső pecket kell a másik irányba elmozdítani, és már jó is! Tapasztaljátok ki kinek melyik a jobb, személy szerint a húz - gáz, tol - fék-et javasolnám!
Üdv. Nr01

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr222221862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexxebb 2010.08.19. 20:12:26

Meg is néztem gyorsan a távirányítót és át is állítottam gondolom ha valakit meg akarsz szívatni a másikat is átállítod és a kormány ellentétessen fog működni.
süti beállítások módosítása