asd
asd

Verseny/találkozó

2010.06.23. 13:16

Esetleg lenne pár ember aki a modellek elkészültekor összejönne egy közös tapasztalatcserére, modellezésre esetleg barátságos tudásösszemérésre, a teljesen fair körülmények adottak, a megeggyező tulajdonságú autók miatt:D, eltekintve a pár tuning megoldástól, de talán nem ez lesz a mérvadó. Eléggé távolinak tűnik még a dolog, de remélem azért lennénk páran.

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr632103667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qpci · http://www.helysegnevtablak.hu 2010.06.29. 19:15:18

Én benne lennék a dologban, persze megfelelő pályán, és helyen. A műgyanta vagy műanyag alapú pályát én előnyben részesíteném, mert szerintem az aszfalt elég hamar megeheti a gumikat.

polarx 2010.07.07. 14:29:10

Javasolnék egy rekortános futópályát =) 100 méter egyenes és nem zabálja a gumikat ;)

Nr01 2010.07.09. 19:44:35

Rekortános pályán lenne tapadás az biztos, csak lehet nem engednének be... :(

Kenny_88 2010.07.12. 22:33:15

Sziasztok!
Én még új vagyok ezen az oldalon, de már egy ideje utánajárogatok a dolgoknak, hogy mikorra kész lesz képben legyek.
Én is szívesen benne lennék egy közös próbában, versenyben, egyedül elég uncsi lenne.

Zoltán6 2010.07.27. 18:30:16

Sziasztok!!

Én nagyon új vagyok ebben a dologban, de régóta olvasom írásaitokat és sok hasznos dolgot tudtam meg belőlük. Ezért ha van rá lehetőség én is csatlakoznék a közös próbához ha elérhető helyen és időben lesz.

limike 2010.07.27. 20:49:05

hali engem is érdekelne . főleg ha van valaki vas megyei

hondani 2010.07.28. 13:10:48

nos, én Vas megyei volnék:D

Zoltán6 2010.08.06. 22:59:11

sziasztok !

Fejér megye és Dunaújvárosi.

Alexxebb 2010.08.14. 08:44:19

Engem is érdekel itt Budapesten van egy pálya pont erre a célra igaz aszfalt de van podium lehet szervizelni a kocsit és még bolt is van ha esetleg valami kell.
De akár egy parkolóba is szívesen összefutnék egy-két sport társsal

Kenny_88 2010.09.12. 21:38:21

Sziasztok!
én is tudok Budapesten egy jó helyet, a XVIII. kerületben... Bókay kert névre hallgat van nagy betonos pálya és szoktak ott ilyen találkozókat tartani...:)
további jó építést. Üdv. Kenny

spykee001 2010.09.12. 22:24:43

Sziasztok!
Most találtam rá erre a nagyon hasznos oldalra!!!!
Nagyon örülők nektek!
Lenne egy számomra nagyon fontos kérdésem!Szerintetek,melyik alkatrészből kéne bespájzolni???

Nr01 2010.09.13. 18:03:40

@spykee001:
Amire van pénzed... az autó 80-90%-a egyedi... nem árt a plusz alkatrész.

rc Norbi 2010.09.16. 17:36:08

Sziasztok!Engem is érdekelne ez a tali.Én Dunaújvárosi vagyok.ha nem lesz tőlem nagyon messze a találkozó akkor mindenképp elmegyek.szerintem nem lenne rossz ha mindenkinek hasonló távolságot kéne megtenni a találkához.

Nr01 2010.09.16. 17:55:32

@rc Norbi:
Hali!
Ez sajnos majdhogynem lehetetlen...
Normális helyet találni sem egyszerű.

Fislac 2011.03.21. 18:50:22

Sziasztok!
Megvan az első időpont a Modellcentrum (vagy ha úgy tetszik: Kyosho) pályán tartandó baráti összejövetelre: április 16-a, szombat. Esőnap: április 23, szintén szombat.
Azért írtam, hogy első, mert Gáborral egyeztetve jó lenne több találkozót is tartani ez évben, melyeknek csúcspontja lenne (egy vagy több, még nem végleges időpontban tartandó) típusbajnokság. Az elsődleges cél az lenne, hogy az ezen fórumon kialakult kapcsolatok személyessé váljanak, ismerjük meg egymást, a járművet, cseréljünk tapasztalatokat, és minden résztvevő kultúrált, senkitől nem zavart környezetben pöföghessen járgányával egy igazi, kimondottan erre a célra épített aszfaltos modellpályán.
A szakmai hátteret Gábor vezetésével a Modellcentrum felvállalta, vagyis lesznek kint tapasztalt hozzáértők, akik kérdésekre válaszolnak, segítenek a motor megfelelő üzemeltetésében, akár a bejáratásban is. A helyszínen lesz a típushoz kapcsolódó alkatrész- és kellékvásár is!
Az "összes többi" a mi dolgunk... Vagyis: gondoskodni a jó hangulatról, minél nagyobb létszámban részt venni az eseményen és az azt követő eseményeken! Helyszínen lehetőség van bográcsos főzőcskére is, ha kívánjuk. Bátran hozzatok feleséget, gyereket, barátnőt, havert, bárkit, akit érdekel egy jó kis piknik és a büdös kidörgő szag!
Szóval talira fel, hajrá!
Üdv!

Alexxebb 2011.04.03. 06:07:28

@Fislac:
hali én ott leszek én is most olvastam a web oldalon a talit és gondoltam felrakom de látom jócskán megelőztél biztos első kézből vannak infóid.
üdv Alexxebb

Fislac 2011.04.03. 11:53:39

@Alexxebb:
Szia!
Mindenkit várunk szeretettel, végül is magunknak szervezzük a találkozót, és a következő összejöveteleket! Én csak a "kezdőlökést" adtam meg...
Remélem, jócskán összegyűlünk!
Mindenkinek jó időt, jó hangulatot, tapasztalatokban gazdag szakmai eszmecserét kívánok előre is!
Üdv!
süti beállítások módosítása