asd
asd

Alacsonyabb súlypont???

2010.05.02. 23:21

Bocs, hogy vitát kavartam, csak mikor írtam a postot, még nem szereltem rá az alvázra a váltóművet, és valóban, mikor letettem az asztalra elcsodálkoztam, hogy jéé a fogaskerék előbb ér le, mint a tartók. Miután felszereltem, már láttam, hogy nem lóg túl az alvázon. Amúgy foggalmam sincs startpad miatt lehet-e, mert a motor fogaskereke alatt is van negy egy hasonló rés, akkor már miért ne az lenne az indítás miatt? Eszembe jutott még, hogy ezáltal, hogy ennyivel lejjeb tudták hozni a váltóművet, és a motor főtengelyét, talán stabilabb lett a járgány az alacsonyabb súlypont miatt. De az is lehet, hogy csak elszámolták magukat tervezéskor, és egyszerűbb volt vágni két lyukat az alvázra, mint új váltó-tartókat tervezni. És még mindig ott a startpad is.

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr461969975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása