asd
asd

Hasznos linkek

2010.01.15. 11:15

Ahogy ígértem, itt a helye az összes hasznos linknek, telefonszámnak, e-mailcímnek ami alkatrészbeszerzéshez vagy bármi ilyesmihez kellhet.

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr941674132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crazy_Pilot_[HUN] 2010.01.15. 12:04:42

Először is kösz az új topic-ot, megpróbálom hasznos tartalommal tölteni.

Lexan karosszéria
www.ezermester.hu/articles/article.php?getarticle=2242

Alkatrészek (Modellfutár)
www.modellfutar.hu/termekcsoportok/gumipalya/7/0/100

Crazy_Pilot_[HUN] 2010.01.20. 23:40:10

Sziasztok! Belinkelné ide nekem valaki, hogy hol tudnék tolómérőt venni? Előre is köszi. Fizikai vételre gondolok, nem kell a netes, postaköltséges hókuszpókusz. A kocsihoz kéne amúgy. Budapest és környéke az ideális.

ricsi22 (törölt) 2010.01.21. 10:32:08

Sziasztok. üdv Crazy Pilot nézd meg ezt az oldalt 3-om pesti címis van:www.muszeroldal.hu/db/TOLOMERO.php

ricsi22 (törölt) 2010.01.22. 11:56:33

Sziasztok építőmesterek, böngésszétek ezt az oldalt sok hasznos leírást találtok a motor bejáratásától- a karburátor beállításán át- a karosszéria fényezéséig. www.rcoffroad.hu/cikkek/ üdv.

Crazy_Pilot_[HUN] 2010.01.23. 00:16:48

Köszi, Ricsi, valóban érdekes, hasznos leírásokat tartalmaz! A tolómérő vásárlásra vonatkozó tippjeidet is köszi, majd utána nézek, ha újra feljárok már Pestre.

Crazy_Pilot_[HUN] 2010.02.26. 14:46:15

Sziasztok!
Mint ígértem, megejtettem a boltlátogatást, amiben a segítségemre Lewis1 volt. Ez úton is köszönöm neki, remek srác. Komolyan, örülök, hogy akkor "összekaptunk". =)

Na, de ez most más téma. Megfogadtam, hogy jót és rosszat is, csak őszintén írok. Bónuszként még egy boltba betévedtünk, erről is írok. A két üzlet egymástól maximum 50 méterre van, tulajdonképp mind a kettő a Váci út és a Fáy út sarkán a 13. kerületben. A 3-as metró Forgách u.-i megállójából könnyen megközelíthető. Az, hogy rontják-e egymás forgalmát a legkevésbé sem érdekel, a lényeg, hogy jól megközelíthetőek és szinte egymás szomszédai.

Az első bolt, ahol voltunk, a Modell & Hobby. Hatalmas eladótér kb. 150m2, tömérdek alkatrész, komplett gépek széles választéka. Legyen makett, vagy modell, földön, vízen, levegőben, azt itt megtalálod. Úgy éreztem magam, mint egy 5 éves gyerek a játékboltban. Mindenre ugrottam, mindent megcsodáltam. Hogy milyen indíttatásból, nem tudom, de Airsoft fegyvereket is tartottak. Áruk borzalmasan sok, 70k-t elkérni egy Steyr AUG-ért (StG 77)... Festék bőven és sokféle állt a rendelkezésünkre, de króm nem volt. Ami viszont plusz pont, az a kasznihoz való fóliák, szerintem barón néztek ki, főleg a szénszálmintás. Most viszont jöjjön a feketeleves.
Miután kihülyültük és kicsodálkoztuk magunkat, nekiálltunk keresni célirányosan. Elsőként gumit és felnit. Felni volt, szép, krómozott, de gumi... Kérdezték, milyen kell. Hát, nem sikerült csőbe húzniuk, mert megmondtam, hogy 80x40-es felnire kéne, és a kerékanya 17-es. Nagy nehezen kihozták, egyik paraméternek se felelt meg, nem kerékanyás rögzítésű, mellesleg habszivacs versenygumi. -.- Nos igen. Szakértelmük 2 másik alkalommal is kiteljesedett. Volt 270.000-ért egy 1:5-ös belsőégésű mocis terepjáró, és kíváncsi voltam, hogy fékeznek le egy ekkora dögöt. Kérdeztem a sráctól, hogy "Ennek tárcsás a fékrendszere?" Válasz kis töprengés után: "Nem, ezt ugyanúgy kell fékezni, mint a többit." XD Jöttek is az ötletek: lábfék, betonfal, utánafutni és felkapni...
Aztán Lewis1 keresett tatyót, amiben sérülés nélkül cipelhetnénk a kocsinkat. Az egyik mutatott egy kb. 120x20x30-as hosszú, aluminium koffert, mondván, pont olyanunk nincs, de itt van ez. A koffer elején egy teljes hosszában végigfutó helikoptermatrica éreztette velünk, nem biztos, hogy megértették a fiúk, mire gondoltunk. Én kerestem diffiolajat, csak 10k-sat tudott mutatni. 200-as lengéscsillapító-olajat, csak 250-es volt. Lewis1 keresett csavarmenettel állítható felfüggesztést, nem volt. Kerestünk kasztnit, az sem volt a mi méretünkre. Már komolyan mi éreztük magunkat hülyén, hogy csak olyat szeretnénk, ami pont nincs...
Az árak borzalmasan magasak, de nem minden téren. Nyissátok ki jól a szemeteket, jegyezzétek meg azt, ami érdekel, és ugorjatok át a szomszédba. Ha itt az olcsóbb, ne habozzatok visszajönni. Aranyszabály, hogy szerszámot ilyen helyen soha! Egy egyszerű műszerész csavarhúzókészlet 7990-ért feküdt a vitrinben, miközben én a praktikerben 20 db-osat vettem 400 Ft-ért, és azóta is hűen szolgál. Én végül egy 250-es lengéscsillapító olajjal távoztam 1190-ért.
A bolt weboldala: www.modell.hu/

Rövid séta után a másik bolt (Modell Hungária kft.) jóval szerényebb méreteivel (talán harmada, mint az előző), de segítőkész eladóival fogadott. Az igaz, hogy a makettezés drága hobbi, de hogy egy kb. 2,5 cm-es hengerfejen mi került 39.990-be, nem értem, mikor a mellette lévő csúcskategóriás mocik 60-ból megvoltak. Itt is volt tanulság. Nyugodtan légy pofátlan, kérj meg több eladót, hogy ezt és ezt keresed. Az első bután nézett ránk, zavartan mutatta a gumikészletet a falon, hogy nincs 1/8-as onroad gumi, csak ezek. Nos, én rövid keresgélés után mégis találtam, felni is volt, meg gumi is a mi kocsinkra való, ráadásul 2 fajta, slick és bordázott vékonyprofilú! 3400 volt egy pár, ez sehol sincs ahhoz képest, amiket 1-1 nagy nehezen felkutatott webshop oldalán reklámozva találtam. Mind 5k felett volt egy pár. Ide gumiért visszajövök, egy második eladó, fiatal srác véleménye szerint folyamatosan lesz, mert keresik. Ez nekünk csak jó hír. =) Itt talált Lewis1 olyan felfüggesztést, mint amilyet keresett, volt hőmérő 8k-ért, csak az a fránya kaszni nagyon hiánycikk.
Aki eredeti "Schneider"-es Mercit szeretne, itt vegye a festéket, mert itt árulnak krómot.
Az eladót megkérdeztük, hogy mi a véleménye a diffi zsírozás-olajozás dilemmájáról, ő azt mondta, bármennyire is jó a szigetelés, át fog folyni, és akkor összetaknyol mindent, ő a zsírozásra esküszik. Az olajosok közül valakinek elkezdett már átütni?
A második boltban több olyan cumót találtunk, ami kellhet, de itt versenyalkatrészekkel nem foglalkoznak, nem volt tuning lengőkarok, tárcsa, vagy fékpofa, kuplung koptatótárcsája...
Én azt mondom, járjátok be mind a kettőt, úgy sikerrel járhattok.
Ebből a boltból 1000 cps-es diffiolajjal lettem gazdagabb 1290-ért.
Weboldal: modellhungaria.hu/
Jó böngészést!

Lewis1 2010.03.02. 00:05:21

Sziasztok Urak!

Naháát!Igazán nagyon köszönöm ezt a sok jót amit itt a blogon írtok!
Hát Crazy én is örülök hogy akkor sikerült az adott témán elbeszélgetnünk, mert nagyon jó arc vagy, és csak annyit tok mondani hogy Crazy: This is the beginning of a beautiful friendship! :-)
Az autóval kapcsolatban csak annyit, hogy amit lehet azt majd módosítok rajta, már kinéztem a lengőkarokat, a lengéscsillapítókat, a levegőszűrőt, felniket, gumikat, hála azoknak akik jó kis linkekkel látnak el minket, és infókkal.Bocsi hogy ide írtam be és linkkel nem tok szolgálni!

Crazy_Pilot_[HUN] 2010.03.09. 07:30:02

Sziasztok! Kaptam egy tippet egy boltról, állítólag bármit megrendelnek. Nos, ezt azért nem hiszem, de majd meglátjuk. Ha nem is tudnak beszerezni minden alkatrészt, azért árulnak olyant, ami érdekes lehet. =)))
MiniRC.hu
minirc.hu/index.php?todo=listcat&menu=15&op=0
Ha valaki tudja, hogyan működtethető pl. egy laptopról, az szóljon, nagyon érdekelne. Gondoljatok bele, ha bepakolnánk az első ütközőbe... =) Szerintem buli felvételek készülhetnének.

Crazy_Pilot_[HUN] 2010.03.19. 22:41:49

Sziasztok! Rég hallattam magamról, de sajnos se időm, se erőm semmire. Élek, virulok, Lewis1, téged meg hiányollak! =).
No, skacok, kaptam egy jó linket, ahol a GT2-eshez való alkatrészeket árulják. Szinte minden van, de vigyázzatok, mert nagyon borsos áron.
modellezz.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=97&Itemid=72
De kaszni itt sincs. Kezdek elkeseredni.

Nr01 2010.03.20. 18:23:10

Ők a hivatalos Kyosho forgalmazók... tőlük rendelem a Fazerhez a cuccokat, ha kell.
Írj nekik, vagy hívd fel őket! Telek Gábor nagyon segítőkész, szerintem a többiek is! Tuti tudnak kasznit, de tuti borsos az ára és ezért nincs kinn a webshopba

a100penz 2010.05.01. 20:39:28

Helló, én már 10 éve modellezek, most próbálok majd egy új amerikai modellt összerakni.

mondak.blog.hu
filmblokk.blog.hu

Nr01 2010.05.02. 08:38:43

Hali!
Tudsz erről a modellről valami infót adni? Esetleg egy linket?
süti beállítások módosítása