asd
asd

Alvázlemez

2010.04.27. 14:17

Üdv Mindenkinek!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! Mikor összeszereltem a sebességváltó eddig megérkezett darabjait és a helyére akartam illeszteni, azt vettem észre, hogy az alvázon van egy bevágás, hogy a nagyobbik fogaskerék elférhessen. Ez a dolgo aggaszt kissé, nem teszi sérülékennyé a váltót? Esetleg hozzáér valamihez, az biztos nem tesz jót neki...

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr71956193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nr01 2010.04.29. 05:33:59

A legtöbb gépen kilóg az alvázból általában az egyik fogaskerék, mivel ezeket az autókat pályára szánják nevükben is benne van (on-road), ezért elvileg nem érne le, mondjuk minimálisan lóg túl, szóval szerintem parkolókban, sehol máshol nem nagyon fog hozzáérni a dolgokhoz, és tegnap felszereltem a komplett váltót + kutyacsontokat... na de vissza a kilógásra, az egy funkció, ugyanis ez által, hogy kilóg tudod startpadról indítani, és nem feltétlen kell berántani!

czirbiklaszlo (törölt) 2010.05.01. 07:29:37

@Nr01:
Sziasztok!
Szerintem nem azért lóg ki a fogaskerék, hogy azzal tudd indítani az autót startpadról, mivel arra ott az alulendkerék amit a motor hajtótengelyére szerelsz. Azért is van keresztirányúbordával ellátva, hogy kapaszkodjon a startpad gumikerekébe. A váltót nem igazán teheted ki olyan terhelésnek, hogy azon keresztül inditsd be a motort, meg szerintem a szabadonfutó ezt meg is akadályozza (forgásirány).

ricsi22 (törölt) 2010.05.01. 12:00:23

Sziasztok, osztom az előttem szóló véleményét, nem a váltóról indítják be a motort, külömben a kuplung nem is engedné, a lendkerékkel pörgetik fel, de nem tudom ki mit épít nekem nem is lóg ki az alváz alól a váltó 1-es fogaskereke, szal le sem érhet a földre. üdv

Nr01 2010.05.01. 14:24:31

Ez van... soha életemben nem volt startpadom, nem is lesz szerintem!

Ricsi, te mit építesz? A fogaskerék igenis túl lóg az alvázlemezen! Próbáld meg a váltóművet lerakni az asztalra, nem fog menni, hisz a fogaskerék ér le, és nem a 2 tartó!

ricsi22 (törölt) 2010.05.01. 14:46:41

@Nr01: Sziasztok, én az amg mercedes rc 2008-as konstrukcióát. itt nem is arról volt szó amiről beszélsz, hanem az alvázlemezről. az oké hogy a két tartó kissebb mint a fogaskerék de az alváz alól nem lóg ki, ne mond. úgyhogy nem is érhet le az aszfaltra. nem?

Nr01 2010.05.01. 18:31:55

Nem lóg ki... de "belemegy" az alvázlemezbe...

Na mindegy ugyanazt mondjuk csak máshogy...
süti beállítások módosítása