asd
asd

24-25-ik rész

2009.11.28. 14:44

Újabb részekkel gyarapodott modellautóm, ezúttal gazdagabbak lettünk egy felnivel, valamint az abronccsal és a bele illő habszivacs betéttel. Újabb Turpisság a szerkesztők részéről, ezuttal is réggebi részek tartalmát kaptuk meg. Ezuttal sincs semmi ok aggodalomra, sőt(!!!), véletlenül vagy direkt, erről vitatkozhatnánk, (írjátok már meg nekem ide!) a csomagba került egy ujabb féktárcsa, betéttel, és féknyereggel. Végülis kopó alkatrész, nem árt ha több van belőle!:D Újabb köszönet a Szerkesztőnek, vagyis a Kiadónak!

A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr1001558684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nr01 2009.11.29. 14:41:21

Hogy vagy ennyire előre srác?
Nekem múlt héten jött meg a két első teleszkóp + 3. hab,gumi :O

hondani 2009.11.29. 16:12:28

@Nr01: írtam az eleje fele, hogy nem akkor kezdtem csinálni a blogot, amikor előfizettem, később jutott eszembe... Még mindig érdekelne más is kapott-e "ajándék" fékrendszert?:D

hondani 2009.11.29. 22:31:56

örülnék, ha írna egyszer valaki aki már jóval előttünk jár az építésben, pl a távírnyító körül... megoszthatná velünk a tapasztalatait!

Crazy_Pilot_[HUN] 2009.11.30. 01:34:33

XD
Érdekes kívánság. Max idegen nyelven tudnád olvasni a hozzászólást, vagy még úgy sem. Mi baromira a sorozat elején kapcsolódtunk be, amolyan kísérleti nyulak vagyunk.
De ahogy olvastam, te jársz a legelőbbre, és nem is kevéssel. A TV reklám első adása után nagyjából 2-3 héttel vettem meg az első számot, aztán kotlottam rajta még 1 hetet. Szóval inkább pont, hogy mi várunk tőled tudást.
A makettezésben már rég óta benne vagyok, de ez elég új terep. Még egy "félcsatornás" elektromos autón kívül nem volt R/C kocsim. Ez a jelző maró gúny volt, egy roppant gusztustalan méd in csájna Ferrari GTO folyamatosan körözve tolatott bekapcsolásakor, és a távirányítómon lévő egyetlen, árva gomb megnyomásával elindult előre. Nos, hát nem mondanám, hogy sokat játszottam vele. És most egy ekkora ugrás...

hondani 2009.11.30. 09:57:35

@Crazy_Pilot_[HUN]: jelen pillanatban, az első jótanács, ami eszembe jut, az, hogy ha eseteg elkezdenéd az összeszerelést, bár ezt már írtam valahol, a csavarfejekre nagyon vigyázz!!! a megfelelő méretű csavarhúzót használd, ha úgy érzed nem tökéletes, inkább vegyél egyet(megéri)! Én Beta-t használok, szerintem az a legjobb

Nr01 2009.11.30. 18:04:54

A reklám alatt előfizettem az újságra neten... szóval az eleje óta kapom ezért nem értem miért vagyok lemaradva... :S :(

ricsi22 (törölt) 2009.12.01. 15:18:26

Sziasztok építők, üdv hondani.
ma én is regisztráltam az oldalon, jómagam is előfizető vagyok. Jelenleg én a 25. lapszámnál járok, úgy tudom sok más emberrel eggyütt. szerintem nem vagyok lemaradva az ügyfélszolgálaton azt mondták várják a megrendeléseket és egy bizonyos időpontól azt hiszen jún 23. val indult a dolog. sziasztok

hondani 2009.12.04. 11:02:20

Mindannyiunk nevében remélem, hogy nem fog elapadni a szerkesztőség alkatrészforrása, mondjuk a 60-ik résznél!:D

limike 2010.04.25. 21:47:19

én már a 44-45 számot rakom ösze eddig öszetudtam rakni

Nr01 2010.04.26. 05:37:51

Csütörtökön jön a 46*47 :P Reméljük nem lesz gond az összeszereléssel! :)
süti beállítások módosítása