asd
asd

Köszönettel tartozom czirbiklaszlonak, neki köszönhetem az alábbi leírást:

"Én úgy oldottam meg az illesztést, hogy összecsiszoltam a difi ház mindkét illesztését, 400-as vizes papírt használtam hozzá
(előtte még kivágtam a difi ház fedeléből a négy kis pöcköt, hogy ne legyen útban a tömítésnek).
A 0,25-ös tömítést használtam hozzá (persze a csiszolással vigyázz, mert kb. ennyit kell lecsiszolni).
Olajat annyit rakj bele, hogy ellepje a fogas kerekeket, én 10.000-est raktam bele.
Remélem tudtam neked segíteni."

 

Kattintsatok a képre jobb egérrel, és kép megjelenítése a nagyobb mérethez!(legalábbis Firefoxban)
Mégegyszer köszönöm, mindannyiunk nevében!


A bejegyzés trackback címe:

https://amg-mercedes.blog.hu/api/trackback/id/tr141577676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hondani 2009.12.06. 13:21:54

czirbiklaszlo, remélem nem jelent gondot, hogy feltettem az oldalra, így meg tudjuk vitatni a dolgot. Ha gondot jelent, leszedem az oldalról.

Nr01 2009.12.06. 16:32:33

Szerintem nem véletlen, hogy, nem olajos a diffije a gépnek... nekem van olajam is hozzá, de nem hiszem hogy megfogom csinálni! Inkább teszek bele több zsírt...

hondani 2009.12.06. 17:22:22

Személy szerint biztos vagyok benne, hogy legalább egy nagyságrenddel jobb kenést biztosít, a kérdés csak az, hogy megéri-e ez azt a sok macerát, és hogy meg tudjuk-e csinálni a tömítést rendesen?

Crazy_Pilot_[HUN] 2009.12.06. 22:56:01

Akik megcsinálták ezt a variánst.
Milyen anyagokat használtatok? A 2 különböző színű tömítésre gondolok.
A kenés jobb. De nem akadályozza a diffit jobban, mint a zsírozás, ha el van merülve az olajban? Mondjuk a 10k-s elég híg, hogy ne legyen gond.
Előre is köszi a válaszokat. Hondani. Te összeraktad mind a két verziót, gondolom. Vagy ha fogod, légy szíves, írd meg, milyen lett a különbség. Érezhető-e az ellenállás, mennyire macerás, stb.
Félre ne értsetek, nem a bajlódástól félek, csak ha megéri, akkor nem számít. De ha nem...

Crazy_Pilot_[HUN] 2009.12.06. 22:59:17

És köszönöm én is czirbiklaszlo-nak a tippet! Jó éjt!

czirbiklaszlo (törölt) 2009.12.08. 00:28:26

Hát a difiről annyit, hogy olajjal állandóan van kenésed, a zsírt meg akármennyit is raksz bele kiveri a difiház falára! Hát..., ki hogy csinálja. Nálam az olaj a nyerő, de nem "ítélem" el azt aki zsírt használ! A tömítést sima tömítéspapírból (ami a karburátorokhoz való) meg tudjátok csinálni, de vékony kartonlap is jó. Az ellenállást tudod kiküszöbölni a különböző viszkozitású olajakkal, a 10.000- es olyan mint a méz, de hallottam aki 30.000- est rakott bele (gondolj bele az milyen sűrű). Annyit az ellenállásról, hogy sokkal jobb olajjal mint szárazon.
Na, egyenlőre ennyi elég!
Jó éjt!

qpci · http://www.helysegnevtablak.hu 2009.12.09. 07:30:05

Mivel olajakkal foglalkozom, gondolom, hogy sima hajtóműolaj is jó bele. Vagy van központi zsírzóba való zsír, esetleg az is. Ez enyhén folyékony zsír. Gondolom működés közben azért bemelegszik a difi, és változik a benne lévő kenőanyag viszkozitása.

qpci · http://www.helysegnevtablak.hu 2009.12.09. 08:23:47

És ha tömítés helyett valami tömítő pasztát használna az ember? Mondjuk picit megcsiszolni a felületet, és sziloplaszttal, vagy valami hasonlóval bekenni?

czirbiklaszlo (törölt) 2009.12.09. 10:13:21

Szia Qpci!
Van direkt difi olaj ami SZILIKON! A te difi olajad meg ez az olaj teljesen más viszkozitású. Zsírból is van modell zsír ami nem olyan sűrű. A tömítés helyett jó a sziloplaszt (ha nem akarsz vele vesződni), csak vékonyan kend be, nehogy belekerüljön a difibe, mert megkeménydik belül (amit kinyon az illesztés alól) és bemegy a fogak közé.
Szerény véleményem ez, te meg majd eldöntöd, hogy megfogadod vagy nem!

qpci · http://www.helysegnevtablak.hu 2009.12.28. 19:39:16

Megjött a 28-29-es szám. A difi házába, ahol a tányérkerék és a bolygómű van, ott is megoldható az olajos kenés, vagy csak a bolygóműben? Ott ugye van tömítőgyűrű, de a házban, ahol a tányérkerék van, ott csak a csapágyak vannak. Nem tudom, hogy onnan nem folyna ki az olaj? Mert inkább a tányérkerék az, ami folyamatosan forog, a bolygóműben csak inkább kanyarodáskor, mozognak a fogaskerekek.

czirbiklaszlo (törölt) 2009.12.28. 21:25:41

@qpci: Sziasztok!
Onnan valószínű, hogy kifolyna az olaj, mert ott nincsenek annyira passzosan illesztve az alkatrészek. Nekem is megjött a 28-29- es pak, de jött még 30,34,35,37- es csomag pluszban.

hondani 2009.12.28. 21:30:28

@qpci: Tényleg, hogy hogy???:D

czirbiklaszlo (törölt) 2009.12.29. 20:23:19

Sziasztok!
Hát..., volt egy srácnak az osztrák sorozatból elfekvőben pár alkatrész.

Alexxebb 2010.08.14. 08:53:13

Én 80000-es difi olajat tettem bele több tapasztalt rc-s javaslatára és még tömítés se kell

Nr01 2010.08.14. 11:26:51

80e-res? :O Az kicsit sok lesz szerintem...

Alexxebb 2010.08.15. 08:19:34

bízzunk benne hogy nem,majd kiderül.

Nr01 2010.08.15. 11:27:53

@Alexxebb: Nem is láttam még ilyen magas viszkozitású szilikonolajat. :)

Alexxebb 2010.08.16. 19:29:19

pedig ez van benne maradt még belőle kb 1 difibe való
süti beállítások módosítása